Z okazji Dnia Języka Angielskiego w dniu 26 kwietniu 2022 r uczennice klas VII i VIII przygotowały i przeprowadziły (pod opieką anglistek) Konkurs Piosenki Angielskiej, Konkurs Plastyczny oraz Konkurs Wiedzy o tradycjach i świętach w Zjednoczonym Królestwie i Stanach Zjednoczonych. Ochotnicy narysowali plakaty leksykalne w języku obcym, inni przez miesiąc ćwiczyli swój talent w śpiewaniu i wzięli udział zespołowo lub solo w gali piosenki. Inni chętni reprezentowali swoją klasę w konkursie wiedzy.

 

Najciekawsze plakaty wg głosujących nauczycieli oraz uczniów klas 6 i 7 to:

I miejsce - praca Elżbiety Migacz

II miejsce - praca Jana Gryźniaka

III miejsce - praca Martyny Wolińskiej, Julii WIik, Eweliny Kuzar.

IV miejsce - praca Jana Bachowskiego

 

Komisja w konkursie piosenki, w składzie 3 nauczycieli i 2 uczennic, przyznawała maksymalnie 2 pkt każdemu piosenkarzowi w poszczególnych kategoriach:

Charakteryzacja, strój

Układ taneczny / interpretacja utworu

wrażenia artystyczne i estetyczne

Poprawność tekstu, wymowa, dykcja,

Muzykalność, walory wokalne

Oto wyniki w poszczególnych kategoriach:

 

Wyniki z konkursu piosenki
 
W kategorii klas młodszych:
 
I miejsce zespół chłopców z klasy 3 - Franciszek Bugajski, Jan Gryźniak, Michał Szewczyk, Dawid Szczęsny.
II miejsce Olga Szpiech z klasy 1
III Antonina Plata z kl. 3 ex aequo Liliana Dziedzina z klasy 1.
 
W kategorii klas starszych:
 
I miejsce - Izabela Gurgul klasa 7
II miejsce - Wiktoria Dziedzina i Kalina Szpiech
III miejsce - Karolina Kunicka
 
 
W konkursie wiedzy o Tradycjach i Świętach w Zjednoczonym Królestwie i USA.
 
miejsce I - klasa 8: Szymon Groń, Kacper Gurgul, Antoni Augustynek
miejsce II - klasa 3: Michał Szewczyk, Wiktor Kowalczyk
miejsce III - klasa 6: Jan Bachowski, Piotr Oleksy
 
wyróżnienie I - przedstawicielki klasy 4
wyróżnienie II - przedstawiciele klasy 5
 
 

Bardzo dziękujemy wszystkim wykonawcom, gratulujemy nie tylko talentu, ale odwagi do wystąpienia na scenie. Należy docenić fakt, iż wykonawcy nawzajem się wspierali, dodawali otuchy, a starsi pomagali młodszym wspólnym śpiewem. Nagrody zostały ufundowane przez Radę Rodziców oraz nauczycieli.